ویرایش فرم تسویه حساب ووکامرس با کد نویسی

توی این سرویس بدون نصب هیچ افزونه ای و با کدنویسی اختصاصی فیلدهای صفحه تسویه حساب ووکامرس براتون شخصی سازی میشه و فقط فیلدهای مورد نیاز قرار میگیره تا فرآیند خرید سریع تر و آسون تر بشه.

دسته:

350,000 تومان

زبان برنامه نویسی

PHP

سفارشی سازی

دارد

پشتیبانی

دارد

زمانی که کاربر قصد دارد از فروشگاه اینترنتی شما خرید کند باید مراحل مختلفی را طی کند. برخی از این مراحل می‌توانند با استفاده از یک سری روش کوتاه شود تا کاربر راحت تر و سریع تر پروسه خرید رو انجام بده. طبق تجربه شخصی و پرسیدن سوالات زیادی در زمینهٔ فیلدهای صفحه تسویه‌‌حساب، تصمیم گرفتم در این سرویس به این موضوع بپردازم.

زمانی که شما پروسه خرید را برای کاربران خود راحت‌تر می‌کنید کاربران به دلیل سهولت در انجام خرید از فروشگاه شما راضی هستند. این امر به افزایش فروش شما کمک زیادی می‌کند. چراکه داشتن یک حس خوب پس از انجام یک خرید آسان کاربر را دوباره به سمت سایت شما جذب می‌کند. امروزه سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند که درزمینه‌های مختلف به ارائه خدمات می‌پردازند. شما می‌توانید با انجام یک سری کارهای جزئی از رقیبان خود پیشی بگیرید.

ببینید عزیزان به طور کلی برای ویرایش فرم تسویه حساب ووکامرس ۲ راه دارید. یکی افزونه و دیگری استفاده از روش کد نویسی که به شکل دستی انجام میشه.

خیلی وقت ها اگر مایل به نصب افزونه اضافی نباشید و همش نخوایید که افزونه های سایتتون رو زیاد کنید و بخوایید سرعت لود سایتتون رو بهینه نگه دارید و یا حتی اگر از سرویس بهینه سازی و افزایش سرعت لود سایت استفاده کرده باشید و سرعت سایتتون رو عالی کرده باشید برای اینکه اون بهینه سازی رو حفظ کنید و دردسرهای تداخل افزونه جدید با سایر افزونه های دیگرو نداشته باشید، محبورید برای رفع این مشکل ی کد نویسی ریزی روی سایتتون انجام بشه.

افزونه‌های مختلفی وجود دارد که به شما کمک می‌کند شما بتوانید به‌خوبی این صفحه را مدیریت و کنترل کنید. اما دراین‌بین کاربرانی وجود دارند که رابطه خوبی با استفاده بیش‌ازحد از افزونه‌های اضافی ندارند و خودشان می‌خواهند مسائل و مشکلات مربوط به سایت خود را حل کنند.

البته خودتون هم میتونید با ی سرچ ساده به کدهایی که توی اینترنت هست دست پیدا کنید اما مشکل اینجاست طبق تجربه ای که دارم در بیشتر مواقع یا اون کدها سایتتون رو با خطا مواجه میکنه یا هیچ تغییری رخ نمیده و مشکلتون حل نمیشه!

خب به همین دلیل تصمیم گرفتم در این سرویس به شما در این زمینه کمک کنم تا بدون نصب افزونه اضافی یک صفحه پرداخت قشنگ و جمع و جور داشته باشید.

برای سایت های گیفتی باکس، آپادانا شاپ، تره باغ و سایت های دیگه من این پروژه رو پیاده سازی کردم. اسکرین شات هارو در ادامه میتونید ببینید و خودتون هم میتونید به سایت  ها مراجعه کنید و چک کنید.

ویرایش فرم تسویه حساب ووکامرس با کد نویسی و بدون افزونه

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویرایش فرم تسویه حساب ووکامرس با کد نویسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *