بهینه سازی سرعت لود سایت

توی این سرویس ابتدا سایت شما بررسی میشه. پس از اون پروژه بهینه سازی براتون پیاده سازی میشه. دقت داشته باشید پس از تهیه این خدمات حتی ممکن است سایت شما رو به هاست جدیدی منتقل کنم. همه چیز بستگی به نتیجه بررسی اولیه دارد. پس لطفا همراهی لازم رو داشته باشید تا بهترین نتیجه حاصل بشه.

دسته:

2,500,000 تومان

این سرویس 10 ظرفیت دارد.

دوستان عزیز من سلام

اگر در حال مطالعه این صفحه هستید یعنی نیاز به خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی دارید و بهینه سازی سرعت سایت برای شما بسیار مهم است، پس جای درستی آمدید، لطفاً همه مطالب را با دقت مطالعه کنید و به شما قول می دهم اطلاعات کامل و مفیدی در مورد خدمات افزایش سرعت سایت  به شما بدهم تا بتوانید راحتتر تصمیم بگیرید.

همانطوری که می‌دانید افزایش سرعت سایت خیلی مهم بوده اما بیایید با هم دلایل این کار را بررسی کنیم و با خیال راحت تصمیم و انجامش بدیم.

🚀چرا باید سرعت سایتمون رو بهینه کنیم؟

یکی از مواردی که الگوریتم های گوگل برای رتبه دهی به بررسی آن میپردازند، سرعت یک وب سایت است و عدم افزایش سرعت سایت بر ایندکس شدن صفحات نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت چرا که صفحات به کندی لود شده و در نتیجه با توجه به ظرفیت موتور های جستجو تعداد صفحات کمتری را جستجو میکنند. از طرفی نرخ پرش یا همان bounce rate نیز به طور غیر مستقیم از سرعت پایین سایت تاثیر میپذیرد به این صورت که با دیر باز شدن صفحات کاربر به سرعت صفحه را بسته و بر نرخ پرش اثر میگذارد.

در واقع اگر طبق اندازه گیری گوگل برای عبور اکثریت ترافیک ۵ ثانیه زمان لازم باشد، آن سایت دیگر در رتبه ی اول نخواهد بود.در کنار این موارد با مسئله دیگری چون نرخ تبدیل روربرو هستیم که برای بسیاری از وب سایت ها ،به خصوص از نوع فروشگاهی حائز اهمیت است. همانطور که اشاره شد، کند شدن صفحات وب سایت موجب تعلل بیش از حد و خارج شدن کاربر از سایت میشود. در نتیجه شما بخشی از مشتریان بالقوه خود را به علت عدم آنالیز سرعت سایت قطع به یقین از دست خواهید داد.

با توجه به موارد ذکر شده متوجه میشویم که بهینه سازی سرعت وب سایت بر تجربه کاربری افراد تاثیر گذار است و از آنجایی که موتور جستجوی گوگل همراه به دنبال کسب رضایت هرچه بیشتر کاربران است، اگر بتوانیم در بهینه سازی و آنالیز سرعت سایت مطابق معیارهای گوگل عمل کنیم، قطعا نتایجی خوبی بدست می آوریم.

😍بهینه سازی و افزایش سرعت لود اصولی سایت باعث میشه تا گوگل سایت شمارو سریع تر و راحت تر FETCH کنه!😍

🚀چرا افزایش سرعت سایت مهمه؟

مهمترین دلیل بهینه سازی سرعت سایت این است که کاربران تمایلی به صبر کردن ندارند. پس ما زمان خیلی کمی داریم تا محصولات و یا خدمات خودمان را ارائه دهیم و کاربر را ترغیب کنیم که از ما خرید کند اما واقعاً نمی دانیم چقدر زمان داریم.

تنها یک نکته ریز وجود دارد، گوگل اخیراً‌ یک بخش جدید در سرویس سرچ کنسول اضافه کرده است و تمامی صفحات سایت را از نظر سرعت بررسی و گزارش می‌کند.

سرعتی که گوگل انتظار دارد سایت بارگزاری کامل شود ۳ ثانیه است و این نشان می‌دهد که ما سایت را برای ۳ ثانیه می‌بایست بهینه کنیم و تنها ۳ ثانیه زمان برای جلب توجه کاربر داریم اما بزارید همینجا ی نکته رو بهتون بگم و اونم اینه که خیلی از ابزارهایی که ما باهاشون تست سرعت میگیریم مثل GTmetrix میان و تست سرعت رو بر اساس سروهای کانادا، هند و یا کشورهای دیگه اعلام میکنن پس خیلی این اعداد و ارقام نمیتونه قابل اعتماد 100% باشه اما میتونه تا حد خیلی خیلی زیادی کمک کننده باشه.

در خصوص وبسایتی که عرض کردم متاسفانه توی ایران اکثرا میان طبق تمام متیریک هایی که این سایت داره نظر قطعی میدن و همه پارامترهاشو در نظر میگیرن و تمام استنادشون رو میزارن روی اونا که خب اشتباهه و به نظر من طبق تجربه ای که دارم دو پارامتر از این سایت مهمن و بهتره کنارش ابزار دیگه ای مثل PageSpeed Insights هم در نظر گرفته بشه.

🚀چه مواردی باعث کاهش سرعت سایت می شه ؟

طبق قوانین سئو و گوگل : سایتی که بیشتر از 3-4 ثانیه بارگذاری آن طول بکشد بخصوص در نسخه موبایل ، شانس کمتری برای رشد و دریافت رتبه های صفحه اول گوگل را دارد.

  • بهینه نبود فایلها
  • تصاویر روی سایت
  • بهینه نبود افزونه‌ها
  • کیفیت پایین سرور
  • بهینه نبودن قالب و …

حواستون باشه اگر از قالب بهینه ( منظورم قالبی هست که استاندارد کد نویسی شده ) و همچنین از سرور مناسبی استفاده بکنید تقریبا برای بهینه سازی و افزایش سرعت لود نصف راه رو رفتید!

🚀مزایا بعد از اتمام کار:

  • پایین آمدن حجم سایت به طور چشم گیر
  • افزایش رتبه سایت در گوگل
  • پایین امدن زمان لود سایت
  • بهینه شدن تصاویر بدون کاهش کیفیت
  • بهینه سازی کدها در صورت نیاز
  • بالا رفتن آمار بازدید با توجه به موارد بالا

از مواردی که میتونه باعث افت شدید سرعت بشه میتوان به تصاویر با حجم بالا ، دیتابیس با حجم بالا و سنگین و فونت های زیاد اشاره کرد. همچنین قالب شما نیز تاثیر زیادی در سرعت سایت شما داره. در برخی مواقع قالب نامناسب باعث ایندکس نشدن سایت در گوگل نیز میشود و سایت شما در گوگل نمایش داده نخواهد شد

فونت های سبک و مناسب سایت چیست؟ با توجه تجربه ای که دارم و بهترین، قشنگ ترین و سبک ترین فونت های مناسب سایت، ایران سنس ، ایران یکان و دانا می باشند.

همچنین پیشنهاد میکنم افزونه ها و قالبتون رو از سایت ژاکت تهیه کنید، چون به صورت اورجینال و بدون دستکاری در کدها هستند و فقط راست چین و فارسی سازی شدن.

🚀🚀🚀تعداد کارهایی که در این سرویس برای وبسایتتون انجام میشه:

  • به روزرسانی افزونه ها و پلاگین های سایت
  • بررسی ساختار کلی سایت
  • بررسی کامل افزونه ها و رفع تداخل افزونه ها در صورت وجود
  • افزایش سرعت پیشخوان وردپرس
  • کاهش حجم و بهینه سازی اصولی دیتابیس
  • بهینه سازی سئوی مقدماتی سایت و افزایش سرعت ایندکس صفحات
  • بهینه سازی + تبدیل فرمت به Webp تصاویر سایت
  • کاهش حجم و بهینه سازی فایل های CSS
  • کاهش حجم و بهینه سازی فایل JS
  • کاهش حجم و بهینه سازی فایل های قالب
  • بهینه سازی فونت های سایت
  • بهینه سازی فایل های Static سرور و کاهش تعداد درخواست ها
  • اتصال و کانفیگ سایت در سرچ کنسول
  • بهینه سازی فایل های robots.txt – htaccess   –  wp-config
  • بررسی، بهینه سازی، پاکسازی فایل های اضافه و پیکربندی هاست
  • فعال سازی قابلیت لود تنبل (Lazy Load) برای تصاویر
  • فعال سازی کش سایت و تنظیم زمان TTL برای انواع فرمت ها
  • و…

🚀میزان پیشرفت:

میزان کسب رتبه در Gtmetrix بسته به سایتها متغییر خواهد بود و قبل از شروع کار درصد تقریبی اعلام خواهد شد. البته تقریباً همه سایتها قابلیت رسیدن به رتبه A را دارند ولی با توجه به نوع سایت و تعداد المان های موجود در صفحه لندینگ برای برخی سایتها انجام بعضی از تغییرات و بهینه سازی های مدنظر Gtmetrix توصیه نمی شود.

🚀زمان تحویل:

بین یک تا سه روز کاری برای افزایش سرعت سایت نیاز هست که بعد از انجام ثبت نام و سفارش، من سایت شما را بررسی میکنم، عملیات افزایش سرعت وردپرس را انجام و گزارش آن را برای شما ارسال خواهم کرد.

🚀رعایت چه نکاتی باعث بهینه شدن سرعت سایت میشود؟

استفاده از یک سرور یا میزبانی خوب

برای داشتن یک سایت خوب با سرعت بهینه از یک میزبانی خوب و مطمئن با منابع کافی استفاده کنید زیرا درغیراینصورت با کمبود منابع برای سایت و مشاهده ارورهای مختلف  و کاهش سرعت مواجه میشوید و سایت شما دچار مشکل میشود.

استفاده از سیستم کشینگ

نصب افزونه های کش و کانفیگ آنها در سایت باعث میشود که کشینگ انجام شود و سرعت سایت در وضعیبرت مطلوب تری قرارگیرد.

بروزرسانی ها

بروزنگهداشتن هسته وردپرس ، قالب و افزونه ها باعث کارآیی بهتر و بهینه شدن سرعت سایت میشود.

استفاده از CDN

سی دی ان سرعت وب سایت با ذخیره محتوا در مکان های مختلف در سراسر جهان را افزایش میدهند استفاده از س دی ان باعث کاهش شدید زمان بارگذاری صفحه میشود شود اما اگر سرورتون ایران هست توصیه میکنم از CDN کلودفلر استفاده نکنید چون طبق تجربه به شدت روی سرعت لودتون اثر منفی میزاره.

بهینه سازی تصاویر

بهینه سازی تصاویر معمولاً شامل کاهش حجم بدون افت کیفیت، فشرده سازی فایل ها و کاهش ابعاد آنها می شود و در کاهش سرعت بارگذاری صفحات تاثیر قابل توجهی دارد. (در نظر داشته باشید اگر خواستید عکس هاتون با فرمت استاندارد گوگل و به شکل دستی به فرمت WEBP تبدیل بشن من میتونم کار بهینه سازی عکس هارو به صورت دستی و نه با افزونه و به صورت یکجا براتون انجام میدم، براتون توی سایتتون آپلود میکنم و همچنین فایل عکس هارو در قالب یک فایل زیپ تقدیمتون میکنم).

ضمنا یادتون باشه از افزونه هم میشه برای بهینه سازی تصاویر استفاده کرد اما من شخصا توصیه نمیکنم چرا که طبق تجربه ای که دارم بهترین نتیجه زمانی حاصل میشه که عکس ها به شکل دستی بهینه سازی و جایگزین تصاویر قبلی بشن.

فشرده سازی فایل

فشرده سازی فایل های جاوا اسکریپت و سی اس اس باعث بارگذاری سریعتر در مرورگر و اشغال پهنای باند کمتر ودر نتیجه در بهبود سرعت تاثیر گذار می باشد.

بهینه سازی دیتابیس

بهینه سازی دیتابیس و بهبود دیتابیس در سایتهای وردپرسی که دارای اطلاعات و محتوای زیادی هستند کاربرد دارد که میتوان با استفاده از نصب افزونه هایی در این زمینه و دادن یک برنامه زمان بندی شده ، بهینه سازی دیتابیس را به شکل کاملا اصولی و منظم انجام داد.

کاهش تعداد درخواست  HTTP

هر درخواست منجر به یک رفت و برگشت به سرور میزبان منبع می شود که می تواند به زمان بارگذاری کلی یک صفحه وب اضافه کند. علاوه بر این، با بارگیری منابع از چندین ارائه‌دهنده مختلف، مشکل در یکی از میزبان‌ها می‌تواند بر توانایی صفحه وب برای بارگیری سریع یا اصلاً تأثیر بگذار.

نکات مهم قبل از سفارش بهینه سازی تخصصی وب سایت :

  • پروژه بهینه سازیتون بعد از ثبت سفارش و در بازه زمانی تعیین شده بین یک تا پنج روز انجام میشه. اگر در مدت معین پروژه انجام نشد و نیاز به مدت زمان بیشتری بود بهتون اطلاع داده میشه.
  • قبل از سفارش سرویس اطمینان حاصل کنید فضای هاستتون به اندازه کافی برای فول بکاپ جا داشته باشه.
  • اگر هنوز سایتتون رو به سرچ کنسول متصل نکردید، میتونید افزودنی شماره 5 رو انتخاب کنید یا خودتون اقدام کنید.
  • افزودنی های بهینه سازی تصاویر شامل تبدیل همه تصاویر سایت به webp میشوند.
  • اگر از قالب وودمارت استفاده میکنید و بدون استفاده از پوسته فرزند ( Child theme ) اقدام به شخصی سازی قالب نمودید حتما اطلاع بدید.

در پایان توجه شمارو جلب میکنم به برخی از نمونه کارهایی که انجام دادم.

راستی جزییات هر کدوم رو میتونید توی بخش نمونه کارهام ببینید.

برای اطمینان بیشتر لطفا همین الان سایت هایی رو که سرعت لودشون رو افزایش دادم رو بیارید بالا،چک کنید و از سرعتی که داره لذت ببرید…

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهینه سازی سرعت لود سایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات مرتبط