افزودن فیلد بارگذاری عکس برای روش پرداخت با چک ووکامرس

توی این سرویس بدون نصب هیچ افزونه ای و با کدنویسی اختصاصی قابلتی به سیستم پرداخت ووکامرس (روش پرداخت با چک) اضافه میشه که مشتری میتونه عکس چک رو بارگزاری کنه و پرداختشو انجام بده و سفارش رو ثبت کنه. همچنین عکس چک بارگزاری شده رو هم میتونید توی پنل ادمین مشاهده کنید.

دسته:

550,000 تومان

زبان برنامه نویسی

JavaScript, jQuery, PHP

سفارشی سازی

ندارد

پشتیبانی

دارد

افزودن عکس چک | افزودن بارگذاری فیلد چک پرداختی ووکامرس | بارگذاری عکس برای پرداخت ووکامرس با چک

معرفی سرویس افزودن فیلد بارگذاری عکس برای پرداخت با چک

به طور کلی شیوه پرداخت ووکامرس با چک یک روشی است که با کمک آن می توانید محصولاتتان را به صورت چکی بفروشید. با توجه به اصلاح قوانین چک و صدور چک صیادی، بسیاری از فروشندگان امکان خرید چکی را به صورت حضوری در اختیار مشتری قرار می دهند. اما این شیوه دردسرهای خودش رو هم داره مثل ثبت چک و … که در هنگام خرید به جهت ساده تر شدن فرآیند خرید خیلی از مشتریان راحت تر هستن که صرفا عکس چک رو آپلود و فرآیند خرید رو کامل کنند.

در خرید آنلاین نیز به کمک این سرویس پرداخت به وسیله چک ووکامرس امکان پرداخت بوسیله چک فراهم شده است. مشتری می تواند تصاویر چک را در سیستم ثبت نماید. همچنین چک‌های ثبت شده توسط مشتری از طریق پنل پیشخوان وردپرس برای هر سفارش در دسترس شما خواهد بود.

همچنین باید در نظر داشته باشیدا اگر مایل به نصب افزونه اضافی نباشید و همش نخوایید که افزونه های سایتتون رو زیاد کنید و بخوایید سرعت لود سایتتون رو بهینه نگه دارید و یا حتی اگر از سرویس بهینه سازی و افزایش سرعت لود سایت استفاده کرده باشید و سرعت سایتتون رو عالی کرده باشید برای اینکه اون بهینه سازی رو حفظ کنید و دردسرهای تداخل افزونه جدید با سایر افزونه های دیگرو نداشته باشید، محبورید برای رفع این مشکل و تکمیل کردن روش پرداخت با چک ووکامرس ی کدنویسی کوچیکی روی سایتتون انجام بشه.

پس من در این سرویس بهتون کمک میکنم علاوه بر امکان پرداخت آنلاین، ی فیلد بارگزاری عکس برای روش پرداخت با چک به سایتتون اضافه بشه تا مشتریانتون بتونن عکس چکشون رو ثبت کنن و خریدشون رو انجام بدن.

در ادامه تصاویری از اجرای این سرویس براتون میزارم.

 افزودن فیلد بارگذاری عکس برای روش پرداخت با چک ووکامرس

 افزودن فیلد بارگذاری عکس برای روش پرداخت با چک ووکامرس

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “افزودن فیلد بارگذاری عکس برای روش پرداخت با چک ووکامرس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *