فارسی سازی فیلد اعداد گراویتی فرم

توی این سرویس بدون نصب هیچ افزونه ای و با کدنویسی اختصاصی قابلیتی به فیلدهای عدد گراویتی فرم اضافه میشه که کاربرانتون قادر خواهند بود اعداد فارسی رو هم تایپ کنند.

دسته:

150,000 تومان

زبان برنامه نویسی

jQuery, PHP

پشتیبانی

دارد

سلام عزیزان

بسیاری از مشتریان محترم از من سوال می کردند که آیا میشه توی گرویتی فرم کاری کرد که کاربر با صفحه کلید فارسی هم بتونه اعداد رو تایپ کنه؟

به عبارت دیگر آیا میشه برای فیلدهای عددی گراویتی فرم که نیاز هست کابر یک عدد وارد کنه کاری کنیم وقتی کیبوردش فارسیه هم اون فیلد خوانا باشه و کاراکتر فارسی هم قبول کنه؟ میشه واقعا؟ باید در جواب بگم بعله شدنیه!

خیلی وقت ها اگر مایل به نصب افزونه اضافی نباشید و همش نخوایید که افزونه های سایتتون رو زیاد کنید و بخوایید سرعت لود سایتتون رو بهینه نگه دارید و یا حتی اگر از سرویس بهینه سازی و افزایش سرعت لود سایت استفاده کرده باشید و سرعت سایتتون رو عالی کرده باشید برای اینکه اون بهینه سازی رو حفظ کنید و دردسرهای تداخل افزونه جدید با سایر افزونه های دیگرو نداشته باشید، محبورید برای رفع این مشکل ی کد نویسی ریزی روی سایتتون انجام بشه.

پس ما میخواییم کاری کنیم که کاربر توی فیلدهای اعداد گراویتی فرم چه وقتی کیبوردش انگلیسی بود چه فارسی بتونه فیلد رو پر کنه و اون فیلد فقط محدود به کاراکتر فارسی نباشه.

نمونه پیاده سازی شده رو میتونید در لینک زیر ببینید ( اگر سایت رو با گوشی بازی کنید و با کیبورد فارسی اعداد رو وارد کنید میبینید که به راحتی عملیات ریاضی که از قبل فرمول نویسی شده راحت و بدون دردسر انجام میشه و کابران دیگه مجبور نیستن هربار کیبوردشون رو انگلیسی کنن! )

مشاهده نمونه پیاده سازی شده

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فارسی سازی فیلد اعداد گراویتی فرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *